Sunday, November 1, 2009

sarah's wedding


Akhirnya salah sorang daripada sahabat baik aku, kawin....huhuk..happy bukan kepalang bile diorang di sahkan sebagai suami isteri...congrat buat sarah n sham....sory tak dapat kasi hadiah yg best...thn depan kembar ko plak ek sarah...(naz n fairus)....
Ni kali ke dua aku pergi meraikan dan menolong sahabat kawin..datang jauh ..naik bus..siap mintak cuti...mmg aku akui ....aku bukan jenis yg selalu dapat pegi kenduri kawin kawan2..bleh kire dengan jari...almaklumla..aku ni susah sket nak ke sana n kemari..tp kalu kena dgn masa..insyaAllah akan aku turuti jugak...

majlis perkahwinan mmg meriah..buat kat dewan majlis daerah kubang pasu..kalu tak silap...simple tp nampak menarik...ramai org datang...tp soryla sarah, baju aku mmg lari dari tema..hehe.tak jumpa baju warna peach yg sepadan...

2 comments:

MomAuniAysar said...

Reyhan,

Thanx for everything.. So sweet ko ni..

:)

selimut putih said...

hehe..baru skrang aku prasan ada comment dari ko..aku sweet ke?hehe