Monday, October 29, 2007

EID MUBARAK

Akhirnyer…Selamat hari raya Aidilfitri..tak sangka akhirnye beraya sbg seorang yg dah bekerja..jadi nila 1st time rasa cam org yg dah dewasa bekerja..1st time kasi duit raya kat anak2 buah and kat adik beradik..biasanyer aku la org 1st yg hulur tgn kat family aku mintak duit raya,,hehehee..
Tahun ni tak banyak beza dgn tahun2 sebelumnye..sbb destinasi beraya mmg dah dijangka. Apela,,dah takde umah sedara lain ke??asik2 je g umah yg same..borin tul..pastu cam biasala soalan2 yg dh dijangka pun kuar la dari mulut2 pakcik n makcik2 aku..takde topik lain ke?
Raya kedua special sket sbb semua adik bradik ayah datang umah beraya..siap bawa sepupu2 n anak buah aku tu..cam biasala..senyum je muka bebudak tu dapat duit raya..di tambah plak tahun ni ramai yg kasi duit raya..termasuk la aku..muka aku jela yg tersengeh2..tp,best gak dapat kasi anak buah duit raya..rasela diri ni berguna sket..hahaha..
Tp ada peristiwa yg kelakar dah berlaku time diorang datang..tak di sangka2 binatang peliharaan mak ayah aku(biawak belakang umah yg selalu makan telor ayam mak ayah aku)hehehehe…bleh plak masuk ke dalam umah aku ikut pintu belakang pastu terus pegi ke pintu depan umah aku cam nak menyambut tetamu plak..yg buat aku risau tu dah la sepupu aku ada 2 org yg sarat nak bersalin..ish..jgn kena ‘seman’ dah la..yg buat aku lagi geram tu..binatang tu siap jalan menuju kat aku dah la laju..ape lagi menjerit macam nak pengsan la aku..huhuhuhu
Hehehe..minggu ni aku dapat bawak balik laptop opis kat umah..yela keje banyak..seronok gak dapat laptop ni..hehehehe

No comments: