Monday, October 29, 2007

INTERVIEW VS INTERVIEWER

Lusa aku kena g temuduga..adui..malasnyer rase..dhla lama aku tak g temudga..takut pun ada. Entahla..kadang2 terpikir ape yg aku takut sgt ek..penemuduga tu org cam aku je..aku tak takut sgt Cuma kadang2 malu la kalu aku tak dapat jawab ape yg dia tanyer..lebih2 lagi kalu grouping..comfirm ramai gile cam haritu..pastu mula la aku asik je terpikir..sbnrnyer aku tak la harap sgt dapat sbb aku ni takde skill nak mengajo. Cuma dah alang2 aku dapat temuduga ni,.rezeki tu Allah yg kasi..so,sbg manusia kita kenala usaha..dapat or tak tu belakang cite…mudah-mudahan proses temuduga tu berjalan lancar dan aku dapat cari tempat temuduga tu dgn mudah..dahla kat UIA..tak penah pegi..huhuhuhu…jgnla..jadi cam haritu tempat test bertukar plak..huhuhuhu..

No comments: