Monday, September 15, 2008

EID MUBARAK II

Bismillah...pembukaan mukadimah...dahlama rasenyer aku meninggalkan blog ni..sedar tak sedar dah hampir setahun..(cet..dah setahun erk).aku tak kemana2 masih ada di muka bumi Allah s.w.t ni..cuma terlalu sibuk dan juga tidak mempunyai kesempatan dan teknologi untuk meneruskan penulisan..hehehe...

Alhamdulillah, aku masih berkesempatan menyambut Ramadhan al-Mubarak pada tahun ini...mudah-mudahan aku masih sempat memohon keampunan dari-NYA dan memperbanyakkan amalan sunat..

Mudah-mudahan Ia dapat menenangkan hati ku yang berkecamuk skrang ni..bercampur baur..dengan macam2 kejadian dan pengalaman yang telah ditimba dan bakal ditempuh. tapi aku adalah aku, macam org lain yang penah kenal aku..nila aku..ada ke tak masalah aku sentiasa nampak 'pegun' tp dalam hati hanya Allah s.w.t je yang tau.


Yang pergi tetap pergi...
walaupun hati tak mengingini...
Jauh di ruang sanubari..
Ku harap ada sinar yang menerangi..
Untuk menghindar hatiku yang sunyi...

1 comment:

Anonymous said...

Good Luck in your life